BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Backgrounds »

Khamis, 1 April 2010


Siapa Najwa??
~Hanis Najwa~~Menetap di Pulau Pinang yang indah permai, tetapi …..sedikit berjerebu~~, ~~Hanya warna pink, hitam dan putih sahaja yang cantik di mata!~~Rabun jauh, ~~30kg (mmmh….sebenarnya 43kg)~~~Ketinggian rendah sedikit berbanding KLCC iaitu 167.5cm~~~~Sentiasa tak pernah gagal membeli Cinnabon dan Rotiboy setiap kali ke KLCC~~Tabik spring dengan masakan mamak yang terlalu hebat tiada tandingan!~Jatuh cinta rasa pertama dengan kek keju Secret Recipe! Sedap!~~Setiap kali singgah di Guardian, semestinya membelek-belek dahulu lipstik, paling kurang setengah jam~~~~Teringin memberanikan diri terjun ke dalam bidang solekan profesional~~Sedang dalam usaha mencipta nama sebagai penulis tersohor~~Sangat cemburu dengan gaya hidup Paris Hilton!~~Suka solekan Beyonce Knowles~~Sedih mengenangkan Britney Spears yang semakin pudar glamornya~~Obses dengan koleksi haruman Salvatore Ferragamo~~Hilang kawalan bilamana melihat terpampangnya tanda SALE!~~tahi lalat di kaki... Rumusannya: Suka berjalan~~Bertahi lalat di perut. Rumusannya: Kuat makan~~Peminat setia Shopaholic, Devil Wears Prada dan CLEO~~Histeria bila diserang lipas (teramatlah penakut!)~~~~~~Menghargai rakan2 sebagaimana menghargai sebutir berlian Habib Jewels!!~ :)

3 ulasan:

Nuna Abenji berkata...

hehehe.....najwa....najwa....ag nie truk ler.....takut lipas.....hehehehe.....apelah kwn aq sorang nie...pnakt lipas rupenyer.....heeemmm.....

PEace GirL... berkata...

betul ke? hg hargai kwan2 seperti habib jewelsss....adakah benar ketinggian hg rendah sedikit sahaja dari KLCC...(nampak sgt bohong)

NajwaBieber berkata...

CHIL LA AQ TIPU JER LA...HAHAHAHA